#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی از افتتاح ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت امسال خبر داد و خواستار راه اندازی موزه مطبوعات در بیرجند شد.
«سالاری» در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و نشست استاندار خراسان جنوبی با اصحاب رسانه استان اضافه کرد: خانه های مطبوعات و رسانه در سراسر کشور هیچ بودجه خاصی را ندارند که طی سال برای اهداف خود بتوانند برنامه ریزی کنند.
وی ادامه داد: برنامه های خانه مطبوعات به صورت تفاهم نامه ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام می شود و درآمد مستقلی ندارد و خانه مطبوعات برای اهداف خود برنامه ریزی بلندمدتی را نمی تواند داشته باشد.
وی با توجه به سابقه درخشان و ارزشمند رسانه ها و مطبوعات خراسان جنوبی پیشنهاد داد با حمایت میراث فرهنگی، موزه مطبوعات در استان راه اندازی شود.سالاری با اشاره به تأکید به رسانه ها برای انتشار اخبار امیدآفرین تصریح کرد: جای این سوال است که جامعه خبرنگارانی که به دلایل مختلف امید و انگیزه خود را از دست داده به شکلی می تواند امید را به عموم جامعه تزریق کنند!
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی خواستار حمایت از جامعه رسانه ای استان شد و گفت:ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی به عنوان دومین استان در کشور همزمان به هفته دولت افتتاح می شود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس هنری و ا.حسن پور