#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: کاری که جهادگران انجام می‌دهند، بیش از همه فرهنگی است و گروه‌های جهادی مروج فرهنگ بسیجی و جهادی هستند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی افزود: کاری که جهادگران انجام می‌‎دهند تنها تمام کردن یک پروژه نیست بلکه تبلیغ حقیقت دین است و دشمن از همین فرهنگ بسیجی و جهادی می‌ترسد.

وی گفت: گسترش فرهنگ بسیجی در همه لایه‌های نظام، دشمن را به‌شدت ترسانده و این نقش از اول انقلاب در جبهه نظامی، بحران، پزشکی، دانشگاهی، اداری و سایر حوزه‌ها وجود داشته و در حال تکامل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است و توسعه آن باعث واهمه دشمن است زیرا دشمن ماهیت اسلام را می‌داند.

وی با اشاره به سالروز همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی افزود: فردا سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رای بیشتر از ۹۸ درصدی مردم که معجزه تاریخ است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمن هم بیکار ننشسته زیرا دنیای شرق و غرب، کمونیسم شوروی سابق و لیبرال غربی که تمام وجودشان شیطنت است در تبلیغات مهارت دارند و آنها توجه داشتند که اگر این انقلاب به آرمان‌ها برسد طبل تهی مکتب‌های پوشالی مادی آنها به رسوایی کشیده خواهد شد.

وی گفت: در این مدت دشمن نه تنها با ایجاد فتنه، تحمیل جنگ ۸ ساله، کودتا، ترور، ایجاد احزاب انحرافی و تبلیغات روانی بلکه در این ۴۳ سال هر روز یک نوع فتنه جدید داشتند که به لطف خدا در این مبارزه نابرابر خودشان شکست خوردند و رسوا شدند.

امام جمعه بیرجند: به گفته خودشان از همه گزینه‌ها استفاده کردند اما نتوانستند ما را از آرمان‌هایمان جدا کنند و بلکه ملت ایران در مسیر خود راسخ‌تر شد.

وی یادآور شد: غربی‌ها که در کار باطل کارشناس هستند و سنگ تمام می‌گذارند، تعبیر کردند که بعد ۴۳ سال و این همه فشار باز هم در ایران ۹۵ درصد پای انقلاب خود هستند و در برابر کسانی که تاریخ انقلاب را تمام شده اعلام کردند باز هم دست قدرت الهی این شرایط را در کشور به وجود آورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اوایل انقلاب اما و اگر بود و از سه ماه و ۶ ماه حرف می‌زدند که امام راحل می‌فرمود “ما مکلف به انجام وظیفه هستیم نتیجه پیش خداست” و امروز مثل سال ۵۷ نیست که فقط بگوییم “ما می‌توانیم” بلکه امروز می‌گوییم “ما توانستیم” و این هماهنگی بین قوای سه‌گانه و حضور مردم گواهی روشن بر این سخن است.

وی تاکید کرد: مکتب ما مکتب کار است حتی اولیای الهی که کار اصلی آنها مدیریت ولایی جامعه بشری است بیکار نبودند و امیرالمومنین ۲۵ سال خانه‌نشین شد اما بیکار نماند بلکه مشغول کار بود و همان کار ممکن و کارش را وقف می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی امام علی (ع) را دیگران می‌خواهند تعریف کنند در هر سمتی درجه یک است مقام امامت و ولایت مقام علم و مقام عرفان و فرماندهی نظامی، کارگری و کارفرمایی اما هیچ وقت بیکار نبود و سایر ائمه هم همین طور بودند.

وی گفت: گره‌کشایی از کار مردم بهترین خدمت است و مهمتر از تعمیر کعبه قلب انسانی است که از دیدن شما در مناطق محروم شاد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: فتنه‌های هر روز دشمن برای این است که ما را از آرمان‌ها پشیمان کند و تازه کار ما شروع شده چون دشمن زمین‌گیر است.