وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت ها و کمک های اعتباری استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل زیرساخت های فرهنگی و هنری استان، تقدیر کرد.

ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به حمایت های استاندار از پروژه های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: در پی سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان، استاندار مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را از محل اعتبارات سال ۹۸ به پروژه های فرهنگی و هنری استان اختصاص داد.

وی با اشاره به این که در سال ۹۹ نیز با رویکرد ویژه معتمدیان درخصوص تکمیل زیرساخت های فرهنگی و هنری استان، ۴ پروژه در هفته دولت و ۳ پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: در راستای این اقدامات ارزنده ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیام تشکری صادر کرده است که به شرح زیر می باشد:

“با عنایت به گزارش آقای نبی زاده مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، لازم می دانم از مساعی و عنایت خاص جنابعالی به نیازهای حوزه فرهنگ و خواسته های اصحاب فرهنگ و هنر استان خراسان جنوبی، بخصوص موافقت با تخصیص مبلغ مورد نیاز برای تکمیل پروژه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن استان در سال جاری، تقدیر و تشکر نمایم. توفیق روزافزون جناب عالی و همکاران محترم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.”