معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات نه تنها از حق خود، بلکه از حق مردم کشور و به خصوص طبقه ضعیف دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام یدالله وحدانی‌نیا روز یکشنبه  افزود: حضور در صحنه خیلی اثرگذارتر است تا اینکه صحنه را ترک کنیم زیرا با حضور حداکثری است که تغییر ایجاد می‌شود و انتظار است مردم ایران همچون ۴۳ سال گذشته با گام‌های استوار در تعیین سرنوشت خویش سهیم باشند.

وی اظهار داشت: این روزها سختی و گرفتاری در جامعه برای مردم زیاد به چشم می‌خورد و مشکلات در کشور زیاد است ولی سوال مهم این است که چه باید کرد و آیا باید دست روی دست گذاشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: برای پاسخ به این سوال باید به سراغ قرآن برویم و ببینیم خداوند متعال در قرآن کریم چه نسخه شفابخشی را برایمان قرار داده است.

وی اضافه کرد: خداوند در سوره رعد آیه ۱۱ می‌فرماید «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ» خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند.

حجت الاسلام وحدانی‌نیا گفت: با نشستن و دست روی دست گذاشتن که مشکلات رفع نمی‌شود و ما باید خودمان تغییر را شروع کنیم، برکات الهی را هم شاهد باشیم.

وی افزود: بدانیم که وقتی ما با حضور پرشور خود تلاش کنیم و شخصی را انتخاب کنیم که معیارهای صحیح برای اداره‌ جامعه را داشته باشد، بسیاری از مشکلات پیش روی جامعه که زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی است، از بین خواهد رفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: مگر می‌شود شهروندان جامعه بگویند که کاری به خیر و شر مملکت ندارند چرا که به سرنوشت همه ما ارتباط دارد لذا به جای ترک صحنه، باید وارد صحنه شویم و حرف خود را پای صندوق رای بزنیم.

وی گفت: انتخاب اصلح باید براساس معیارهای صحیح برای اداره‌ جامعه باشد تا در این صورت خداوند هم نصرت خودش را بر جامعه سرازیر کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.