مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی گفت: خبرگزاری ایسنا در مجموعه جهاددانشگاهی بسیار همراه، هم افزا، فعال، پویا و بروز در صحنه انعکاس فعالیت‌های نظام است.

 علی فرخنده،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی، در بازدید استاندار خراسان جنوبی از خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: اهمیت نقش رسانه در پیشبرد اهداف نظام مشهود است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیر تحولی دولت ایران قوی دیده شده است، افزود: تدوین سند تحول ادارات کل با نگاه به این حوزه در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه جزو استان‌هایی هستیم که براساس سند تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: چشم اندازها برای سال ۱۴۰۲ ترسیم شده و یکی از بخش‌های سند تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه رسانه بوده و لایحه‌ای در ۱۳ بند در حوزه حمایت از رسانه تدوین شده که امیدواریم در مجلس شورای اسلامی به سرانجام رسیده و شاهد اقدامات زیربنایی ماندگار و مانا در حوزه رسانه باشیم.

فرخنده با اشاره به قدمت حوزه رسانه، افزود: اکنون ۱۰۶ رسانه مکتوب، ۳۶ پایگاه خبری و ۱۵ سرپرستی در حوزه خبرگزاری در استان فعال بوده و شهرستان‌های بیرجند، قاین، نهبندان، طبس و فردوس جز فعال ترین شهرستان‌ها در حوزه رسانه هستند.

وی با تاکید بر توجه بر مقوله رسانه، ادامه داد: خبرگزاری ایسنا در مجموعه جهاددانشگاهی بسیار همراه، هم افزا، فعال، پویا و بروز در صحنه انعکاس فعالیت‌های نظام است.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور