معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت:نیروی هوایی امروز در اوج اقتدار و با تکیه بر دانش و فناوری فرصت های استثنایی را برای ایران اسلامی خلق کرده است.

علی اسماعیلی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی یکشنبه شب درآئین تجلیل از خانواده های معظم شهدا و کارکنان پایگاه هوایی سرلشکر سید حسین حسینی که در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد،ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن،اظهار کرد:بر کسی پوشیده نیست که شخصیت اهل بیت(ع) یک شخصیت استثنایی است که علی رغم این که همه محافل و مراسم مذهبی برپا می شود و در خصوص اهل بیت پیامبر(ص) سخن گفته می شود بازهم مشاهده می کنیم که مقام آن ها ناشناخته می ماند.

وی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) تمام زندگی اش را وقف اسلام و رسیدگی به محرومان و نیازمندان کرد،افزود:ایشان اسوه بود یعنی رهبر و سرمشق و چنانچه خواسته باشیم به کمال برسیم باید از آن حضرت،پیروی کنیم.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان این که سوره کوثر در وصف مقام حضرت زهرا(س)نازل شده است،تصریح کرد:وی شخصیتی بود که ائمه معصومین ما(ع) از دامان ایشان به پاخواسته اند و بسیار خرسندیم که الگوی زنان و مادران ما شخصیتی همچون حضرت فاطمه زهرا(س)است.

اسماعیلی ادامه داد:با تاسی به حضرت زهرا(س)،شاهد کسب موفقیت های گوناگون در عرصه های مختلف انقلاب بوده ایم.

وی با اشاره به این که شهدا،نقش بارز و برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند،خاطرنشان کرد:جوانان غیرتمند ایران اسلامی با آغاز جنگ تحمیلی،جان خویش را خالصانه در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ملت ایران در آسایش و امنیت کامل زندگی کنند لذا پاسداری از خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، وظیفه تمام مسئولان و مردم است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ابراز کرد:نیروهای مسلح کشور،حافظ منافع مردم ایران و همچنین حامی همه مستضعفان دنیا هستند.

اسماعیلی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی شیعیان را به عنوان یک ملت مکتب دار و مبارز نه تنها در دنیای اسلام بلکه در سطح جهان معرفی کرد،متذکر شد:این انقلاب نشان داد که شیعیان نگاهشان مبارزه با ظلم،ستم،امپریالیسم جهانی و استکبارگران بوده و این ملت همواره در این راه گام برمی دارند.

وی با بیان این که نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب بر احدی پوشیده نیست،عنوان کرد:حضور افسران نیروی هوایی در جریان ورود امام راحل(ره) در مقام حلقه اول محافظان و در ادامه حضور در محل اقامت امام خمینی(ره)،بیعت و همراهی با ایشان سبب شد که انقلاب زودتر به ثمر برشد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد:بیعت دلیرمردان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷،هرگز از ذهن مردم فراموش نمی شود و همه ساله در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،این بیعت با مقام معظم رهبری توسط عزیزان نیروی هوایی تجدید می شود.

اسماعیلی مطرح کرد:شهدای بزرگی همچون شهید کشوری که از شهیدان ارتش و نیروی هوایی هستند در دامان مادران پیرو مکتب فاطمه زهرا(س) پرورش پیدا کرده اند و آن افتخارات بزرگ را در جنگ نابرابر برای ایران اسلامی رقم زدند.

وی اضافه کرد:خداوند را شاکریم که نیروهای مسلح،ارتش و در راس آن نیروی هوایی، با وجود همه بی مهری ها و تحریم ها علیه ملت ایران،در اوج اقتدار و آمادگی برای دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله