بنابر اعلام جعفر شهامت، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، طی سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بیش از تعداد ۶۷۲ هزار مسافر به استان وارد و ۷۷۶ هزار مسافر از استان خارج گردیده‌اند همچنین بیش از۱۲۳۳ هزار مسافر درون استان جابجا شده‌اند.
شهامت، افزود: بیشترین سهم جابجایی مسافر مربوط به مرکز استان، با تعداد مسافر بیش از ۸۴۸ هزار نفر و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان بشرویه با تعداد۳۱ هزار نفر بوده است.
وی، با بیان این مطالب افزود: درحال حاضر۲۱۸ تعداددستگاه سواری کرایه با عمر متوسط۸.۵۵ سال، و تعداد ۱۱۵دستگاه مینی‌بوس با عمر متوسط ۲۱.۶۹سال و تعداد۲۴۲دستگاه اتوبوس با عمر ۱۲.۳۴ سال کار جابجائی مسافرین از مبدا ۱۲ پایانه عمومی و اختصاصی در استان را به انجام می‌رسانند.
از سویی بر اساس اطلاعات سامانه کارت هوشمند مسافر استان تعداد۱۶۷۶نفر راننده در این بخش شاغل می‌باشند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی ،خاطر نشان کرد: شماره تلفن ثابت ۹- ۳۲۳۴۲۱۳۷ – ۰۵۶ آماده پاسخگویی به شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مسافران گرامی می باشد همچنین همشهریان عزیز می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ به صورت مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی ارتباط برقرار نمایند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله