این روزها صدای غم مردمی را می شنویی  غم از دست دادن عزیز انشان شاید آزارشان ندهد چون  در مدرسه عاشورا درس عشق آموخته اند و ندای رهبرشان را در تمام ادوار لبیک گفته اند   …. اما !!!!!  اما !!!!! دلواپسانی از جنس  درصد ی ها که برای  همه من شما آشنا هست غم مردم  رو افرون  می کنند از عدم توانایی دولت و سسیتم امنیتی می گویند از صبحت های وزیری نقل قول می کنند  ،از بود نبود ها انتظامی  و امنیتی برای خودشان کاخ می سازند البته با نود شش درصد اعتماد کاذب که به خودشان  و موقعیتشان دارند .  اینان فریاد وا مصبت ها طلحه و زیبر   را به شیوه مدرن این روزها وایگویه می کنند  اینان درقالب مفسر دین و ایمان مردم سخن می گویند و دلواپس انند مباد چهار درصد که معادل بیست چهار میلیون نفر از چها و یک میلیون و اندی  در ریاضیات ابداعی ایشان تعریف می شود  قدرت بگیرند و یا حرف بزنند . دلواپسان این روزها بهانه پشت بهانه می گیرند انگار منتظر تا بر غم مردم خوشحالی کنند و یکتازی بر چهار درصد  بیست و چهار میلیونی  .

دلواپس دین و دنیا مردمم اند اینان بجای طلحه و زبیر بودن گاهی استاد می شوند گاهی مفسر سیاسی و گاهی مبلغ دین خدا فقط ،    ردای تنشان عوض شده است فکر اینها  مقابله با علی  (ع)  است و بس ، در این راه حتی ایمان و دین و مردانگیشان را هم  به نادرست بر تیغ ذوالفقار عدالت میدهند  تا به ناحق بر حق نداشته خود تاکید کنند  گویی اینان قیم وحی شده ی این کشور و حکومت و ملت هستند .

چقدر سخت است این سهم خواهی  و تخریب  که پایه و اساسش غم مردمی  باشد از جنس نور و معرفت ، چقدر بد است این زیاد خواهی تخریب حافظان امنیت این مملکت باشد ..   چقدر  بد است اینان طلحه و زیبر قرن حاضر شده اند و مدافعان این مملکت و دین و  آیین   مظلومیت علی  (ع) .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله