بی شک قرآن کریم نسخه شفابخش همه دردها و مشکلات است
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اگر کسی با قرآن مرتبط باشد انسان سالمی می شود، گفت: اکثر تهمت ها و جنایات ها از حقارت درونی افراد ناشی می شود و اگر این افراد با قرآن مرتبط شوند سالم خواهند شد چرا که قرآن شفابخش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛حجت الاسلام علی رضایی عصر امروز (١٧ خرداد) در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم بیرجند با اشاره به حادثه تیراندازی امروز صبح در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حادثه اسفناک را تکفیری های ملعون و نادان ایجاد کردند و باعث به شهادت رسیدن ١٢ نفر از هموطنان شدند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که آرامش را از ملت ایران بگیرد، گفت: دشمن می خواهد که بدبختی هایی که نتیجه جهل مدرن و استعمار غرب است را در ایران اسلامی به وجود آورد البته مسئولان و ملت هوشمند ما بیدار هستند و به دشمن اجازه این کار را نخواهند داد.

امام جمعه بیرجند با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم است، افزود: افرادی که جنایات تروریستی را در سطح دنیا می آفرینند متاسفانه با خواندن قرآن این جنایات را انجام می دهند اما آیا می شود تصور کرد کسی قرآن بخواند و بتواند این جنایات را انجام دهد و به دیگران آسیب برساند؟

حجت الاسلام رضایی با ابراز تاسف از اینکه گروه های تکفیری به اسم قرآن و اسلام با برداشتن اسلحه انسان ها را می کشند، گفت: اگر کسی با قرآن مرتبط باشد انسان سالمی می شود و اکثر تهمت ها و جنایت از حقارت درونی افراد ناشی می شود در حالی کسی که توانمند و ارزشمند است کینه در او جایی ندارد.

به گفته وی برخی انسان های بیمار با منیت و کبر و غرور مرتبط هستند اما اگر بیمار با قرآن مرتبط شود سالم خواهد شد چرا که قرآن شفابخش است.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: زبان و دهان قرآن بخواند اما بی محبتی کند قرآنی نیست.

حجت الاسلام رضایی با بیان ایتکه جهل و ناآگاهی موجب شد تا مردم امام علی (علیه السلام) را که قرآن ناطق هستند را کنار بگذارند، گفت: امیدواریم در این زمان همه جانی قرآنی پیدا کنیم و نمایشگاه قرآن کریم وسیله ای است برای اینکه به این مهم برسیم.

گفتنی است؛نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از ١٧ تا ٢٢ خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بیرجند از ساعت ١٨ الی ٢٢:٣٠ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله