یا حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولین جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان برگزار گردید.
 علی فرخنده در جلسه هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان، گفت: با تلاش و رایزنی های صورت گرفته خراسان جنوبی چهارمین استانی است که در آن شاهد راه اندازی دفتر آثار مفاخر فرهنگی با حضور دکتر شالویی بودیم.
وی در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های فرهنگی استان که جز با هم افزایی حل نخواهد شد تخصیص مکانی از طرف دستگاه‌های ذی‌ربط برای تاسیس نمایندگی دفتر مفاخر استان می‌باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به مغفول ماندن برخی مفاخر بومی، بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در تهران تشکیل شد مقرر گردید رویدادی تحت عنوان طوس تا خوسف به منظور بزرگداشت ابن حسام خوسفی که در حوزه شعر حماسه دینی دارای بیش از ٢ هزار بیت شعر می‌باشد، برگزار گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به برگزاری رویداد مد و لباس تحت عنوان اصیلا، گفت: این طرح حول موضوعاتی شامل ایده پردازی و خلاقیت در بازه زمانی اول مردادماه، رویداد پژوهشی در حوزه مد لباس، رویداد تبیینی، تبلیغات و توانمند سازی طراحان و تولید کنندگان در تاریخ مهر، آبان و آذر و نهایتا برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در ایام الله دهه فجر سال جاری در پیش رو خواهد بود.
وی در پایان تاکید کرد: در بحث تدوین و گرافیک باید خلاقیت حرف اول را بزند به خصوص در حوزه تبلیغات انتخاباتی می‌بایست جذابیت خاصی برای مخاطب داشته باشد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور