#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?استاندار خراسان جنوبی، از مردم استان دعوت کرد با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دهند.

? در پیام استاندار آمده است: مسئله فلسطین، مسئله ای حائز اهمیت و در حقیقت آزمون بزرگ جامعه جهانی در میزان وفاداری به آرمان عدالت، آزادگی و انسانیت است .
?رژیم غاصب صهیونیستی به پشتیبانی ابرقدرت های دنیا، هر روز دامنه ستمکاری های خود علیه مسلمانان مظلوم فلسطین را گسترش می دهد، غافل از این که تصمیم هوشمندانه امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس و ترسیم خطوط فکری مبارزه با این ظلم جهانی، این روزها با طرح مبتکرانه رهبر معظم انقلاب ، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و بارقه های امید را در قلوب مظلومان و مستضعفان دنیا روشن کرده است.
?بدون تردید نظام فکری جمهوری اسلامی ایران در رهایی جهان از یوغ مستکبران و سلاطین زر و زور با توکل به قدرت لایزال الهی، به زودی به اقامه نمازی وحدت آفرین در مسجدالاقصی خواهد انجامید .

?آقای قناعت از مردم سلحشور ، غیور و انقلابی خراسان جنوبی دعوت کرد تا به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند و همصدا با همه مسلمانان جهان، فریاد بیزاری از دشمنان را سر دهند.