?رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : در ۳ ماهه نخست سال جاری ۵۶۰ فقره تصادف درون شهری به وقوع پیوست که در این حوادث ۱۰ نفر کشته و ۷۱۱ نفر مجروح شدند.

علیرضا عباسی”در تشریح این خبر اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۵۶۰ فقره تصادف درون شهری به وقوع پیوست که در این حوادث ۱۰ نفر کشته و ۷۱۱ نفر مجروح شدند که بیشترین علل تصادفات مربوط به عدم رعایت حق تقدم عبور و عدم توجه کافی به جلو است.

?رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی افزود: بیشترین تصادفات در بین ساعات ۱۸ تا ۲۲ با ۳۲ درصد اتفاق افتاده است و ۵۰ درصد متوفیان در این مدت راکبین و ترک نشینان موتورسیکلت و ۴۰ درصد هم عابران پیاده بودند.

?سرهنگ عباسی خاطر نشان کرد: در سه ماهه سال جاری ، ۷۴ هزار و ۷۶۸ تخلفات رانندگی اعمال قانون شده است که از این تعداد ۵ هزار و ۳۸۲مورد تخلفات حادثه ساز بوده و ۳۰۲ دستگاه خودرو و ۲ هزار و ۴۹۱ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

?وی تصریح کرد: توجه بیشتر و ویژه دستگاه های مسئول به بحث ایمن سازی محل عبور عابران پیاده تأثیر به سزایی در کاهش تصادفات درون شهری دارد که در این راستا رانندگان نیز می بایست قوانین و مقرران راهنمائی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد ترافیکی امن و بدون حادثه در سطح معابر درون شهری استان باشیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله