?معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان سخن می گفت با بیان این مطلب ، افزود: با اقداماتی که از سوی دستگاه های متولی به انجام رسیده خوشبختانه شاهد ثبات در بازار هستیم ؛ این در حالیست که متولیان امر باید در خصوص نوسانات قیمت در بازار نظارت ویژه ای معمول دارند.
دکتر مشیر الحق عابدی ، افزود: اقدامات و خدمات دستگاه های تخصصی در این حوزه به صورت مستند و مستدل مورد بررسی ، اعمال نظر و راستی آزمایی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم از اقدامات انجام شده ارزیابی دقیق تری داشته باشیم.
?معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی در استان در زمینه کالای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد، افزود: دستگاه های امنیتی و انتظامی در کنار دستگاه های تخصصی در حوزه اقتصادی باید مصمم تر از قبل در زمینه نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها وارد عرصه شوند.
?دکتر عابدی ، ضمن تاکید مجدد بر برگزاری جلسات کمیسیون تنظیم بازار در شهرستان های استان، گفت: برخورد با محتکرین و متخلفین اقتصادی همچون گذشته از سوی نهادهای ذی ربط به انجام خواهد رسید و اجازه اخلال در بازار را به آنها نخواهیم داد.
?معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به رانندگان اشاره کرد و ادامه داد: اداره کل حمل و نقل جاده ای استان گزارش مبسوطی از اقداماتی که در این رابطه انجام شده به جلسه بعدی کمیسیون ارائه نماید.
?دکتر عابدی ، به توزیع گوشت گرم وارداتی در استان اشاره کرد و افزود: گوشت گرم وارداتی نیز طی روزهای آتی از طریق مباشری که انتخاب شده خرید و با قیمت تعادلی و مصوب به استان وارد خواهد شد تا بدین طریق نسبت به تنظیم و تعدیل قیمت گوشت قرمز نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، با تاکید بر اینکه بازار در یک ثبات نسبی قرار دارد یادآورشد: این امر نباید موجب غفلت دست اندرکاران شود بلکه باید با تشدید اقدامات نظارتی ضمن جلوگیری از افزایش قیمت ها در خصوص نوسانات قیمتی در بازار نیز چاره اندیشی لازم صورت گیرد.
?دکتر عابدی ، اظهار داشت: در کنترل و نظارت بر بازار باید از کمک و توان سایر نهادهای غیر دولتی و تشکل های مردمی نیز استفاده کرد ، چرا که با این کار می توان از مشارکت بخش خصوصی در زمینه تنظیم بازار بهتر و بیشتر بهره گیری نمود.
?معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، با بیان اینکه تدابیر لازم در خصوص تامین میوه مورد نیاز بازار نیز باید به انجام برسد، گفت: در خصوص مرغ مورد نیاز استان نیز تولیدکنندگان توجه داشته باشند که بعد از تامین نیاز استان ، صادرات مرغ به سایر استان ها به سرانجام خواهد رسید و اولویت در تامین نیاز داخل استان است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله