?پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت “میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن”
?بسم الله الرحمن الرحیم
فاطمه زهرا، فجر درخشانی است که از گریبان او، خورشید امامت و ولایت و نبوت درخشیده است. (مقام معظم رهبری)
?بیستم جمادی‌الثانی، سالروز میلاد مولود فرخنده ای است که پنج سال پس از بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) پا به جهان هستی گذاشت تا” ام ابیها” شود و “برترین زنان عالم” لقب بگیرد.
?حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه‌ای الهی است که روز میلادش را به شایستگی در تقویم مناسبت های ملی ما، روز زن و روز مادر نامیده اند تا فرصتی برای گرامیداشت جایگاه بانوان گرانقدری باشد که با عفت و پاکدامنیِ متأثر از سیره حضرت فاطمه (س) در مسیر تعالی گام بر می دارند.
?زنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، به عنوان رهبران عاطفی جامعه، مسئولیت خطیر پرورش نسل ها را به عهده دارند و بدون تردید نقش شان در تحکیم بنیان خانواده و اجتماع ستودنی است، در بالندگی و آبادانی کشور، سرمایه های عظیمی به شمار می روند و در لحظه های حساس تاریخ این سرزمین، دوشادوش مردان غیور، ایستادگی کرده و در صحنه حضور داشته اند.
?اینجانب زادروز ولادت خجسته حضرت زهرای مرضیه (س)، تولد مسعود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و روز فرخنده زن و مادر را به همه زنان و مادران استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیقات روز افزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه حضرت سبحان مسئلت دارم.
?امید است زنان سختکوش این دیار که به گواه آمار در اشتغال سهم بسزایی دارند و بخش عمده ای از آنان با راه اندازی یک حرفه در قالب مشاغل خانگی، در تأمین معاش خانواده نقش آفرینی می کنند، با درایت مسئولانه، هم در سنگر خانه، و هم در محیط کار، همواره منصور و موفق بوده و همچون همیشه در توسعه و پیشرفت استان خراسان جنوبی پیشگام و پیشرو باشند.