#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مصاحبه با خبر و هنر از دستگیری و صدور حکم قضایی فردی در شهرستان قاینات که با راه اندازی کانال و گروه در فضای مجازی اقدام به سیاه نمایی علیه نظام و نیز توهین به واردات واکسن به کشور کرده بود، خبر داد و گفت: این فرد پس از طی مراحل قضایی و صدور و تایید حکم، راهی زندان شده است.
حجت الاسلام نسائی افزود: تحقیقات در مورد پرونده، تکمیل و شناسایی مرتبطین دیگر این جریان ضد انقلاب در سیار استان ها در حال پیگیری است.
وی تاکید کرد: آرامش جامعه اسلامی و امنیت روحی و روانی مردم خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد ضد انقلاب و بدخواهان نظام و منافقین و خائنین به کشور و میهن اسلامی این آرامش را برهم زده و با قاطعیت با تشویش کنندگان اذهان عمومی برخورد خواهیم کرد.
حجت الاسلام نسائی در ادامه با اشاره به تهیه بیانیه های متعدد هنجارشکنانه در فضای مجازی توسط اعضای این گروه که برخی از آن ها را عناصر ضد انقلاب خارج نشین تشکیل می دادند، عنوان کرد: این افراد قصد برهم زدن جو روانی جامعه و تشویش اذهان عمومی را داشتند که با اقدام به موقع دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی، عوامل دخیل و فعال این گروه بازداشت شده و از ادامه اقدامات آن ها جلوگیری به عمل آمد.