استاندار خراسان جنوبی:
✅ خراسان‌جنوبی، امن ترین مرزهای کشور را دارد
?استاندار خراسان جنوبی گفت : به همت همکاری و تعامل همه حوزه ها و ارتقاء ظرفیت های امنیتی استان، خراسان جنوبی امن ترین مرزهای کشور را دارد.
? معتمدیان که برای بازدید از وضعیت مرزها، رصد شرایط و اطلاع از مسایل موجود به مناطق مرزی رفته بود، از مرزهای استان، به عنوان امن ترین مرزهای کشور نام برد.
?وی ضمن دیدار و گفتگو با مرزبانان، تلاش های شبانه روزی آنان در کنار نیروهای ارتشی و سایر نیروهای امنیتی را برای صیانت از مرزهای استان را ستود.
?استاندار با حضور شبانه در محور مرزی جنوب استان و بازدید از مناطق مرزی چکاب، چاه مگو و چاه خرما، با عبور از محور میانی و بررسی وضع موجود در مجموعه اقتصادی ماهیرود، آخرین اقدامات را بررسی کرده دستورات لازم را برای رفع مشکلات موجود ارائه نمود.
?وی، هدف از این بازدید را رصد وضعیت فعالیت های عمرانی و انسداد مرزها عنوان کرد.
?معتمدیان گفت: کمک به بهبود شرایط جاده های مرزی، تأمین امکانات مورد نیاز در مرز و مسایلی که در موضوع انسداد مرزهای استان به مرزبانان عزیز استان کمک می کند، از جمله اقداماتی است که در برنامه ریزی های آینده در دستور کار قرار می گیرد.
?وی با اشاره به حضور مقتدرانه مرزبانان برای صیانت از مرزها در مناطق مختلف استان خاطرنشان کرد: اخیراً نیروهای جان بر کف ارتش هم برای حراست از مرزها در کنار مرزبانان استقرار پیدا کرده اند.
?به گفته وی؛ در سایه تعامل، همکاری و هم افزایی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، خوشبختانه خراسان جنوبی، امن ترین مرزهای کشور را دارد.
?لازم به ذکر است دراین بازدید فرمانده مرزبانی و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، محمد صادق معتمدیان را همراهی می نمودند.