نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس یازدهم گفت: با اتحاد و همدلی و پرهیز از سیاست زدگی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنم.

سلمان اسحاقی دراولین نشست خبری با خبرنگاران شهرستان قاین، پیگیری مطالبات مردم را از وظایف نماینده دانست و گفت: اگر فضا، فضای دوستانه و خدمت باشد هیچ وقت فضای سیاسی وجناحی حاکم نخواهد شد.

وی افزود: مدیران لایقی داریم که تلاش می‌کنم از آن‌ها پشتیبانی کنم، اما اگر رئیس اداره‌ای حق مردم را انجام ندهد به عنوان نماینده مجلس درمرحله اول تذکر به مدیر مربوطه ودر غیر این صورت به هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان معرفی خواهد شد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس از خبرنگاران خواست تا کمک کنند تا بستر جدیدی از فرهنگ کار و خدمت در حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه فراهم شود.

سلمان اسحاقی درادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود از دیدار‌ها و پیگیری‌های انجام شده پس از انتخابات گفت: درخصوص بازگشایی بازارچه یزدان با پیگیری استاندار، خبر‌های خوبی در راه است.
وی به حضور سرمایه گذارانی برای احداث نیروگاه ۱۶ مگابایتی برق خورشیدی قاین، احیاء مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی نیمبلوک و کارخانه هیدروکربن حاجی آباد خبر داد و افزود: برای نورد فولاد قاینات نیز تسهیلات گرفته شده است و ظرف ۲ ماه آینده خط دوم کارخانه راه اندازی شود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس همچنین از تلاش‌ها برای احیاء کارخانه ماکارانی و شیر قاین نیز خبر داد.