مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهید سید احمد رحیمی در روز فرهنگ استان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی با اعلام این خبر گفت:این مراسم، ١۵ اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور چهره های فرهنگی، سیاسی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنگره استانی ٢ هزار شهید خراسان جنوبی در مهرماه امسال برگزار می شود، گفت: این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی است که تمام مجموعه‌های فرهنگی و هنری وظیفه خود می‌دانند تا با تمام توان از این کنگره حمایت کنند و در این راستا این اداره کل در سال جاری تجلیل و تقدیر از مقام شهید و شهادت را در تمام برنامه های فرهنگی و هنری خود قرار داده است که در این مراسم نیز از خانواده شهید سید احمد رحیمی تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تجلیل و تقدیر از مقام شهید و شهادت را افتخار بزرگی برشمرد و خاطرنشان کرد:ارزش شهدا و جانبازان در فرهنگ ما از جایگاه والایی برخوردار است چرا که این افراد برای دفاع از کشور و دین خود جان یا پاره ای از جان خود را فدا کرده اند بر همین اساس بر همه مردم و بخصوص مسئولان واجب است که در هر شرایطی به تکریم این عزیزان بپردازند.

گفتنی است؛سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ١٢ تا ٢٢ اردیبهشت ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله