مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

نخعی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری در پیامی، ضمن تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار گفت: حضور فعال بانوان در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای کشور بویژه استان خراسان جنوبی، نشان از دغدغه مندی و مسئولیت پذیری این قشر اثرگذار برای تنویر و جهت دهی افکار عمومی به سمت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه است.

خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند و اصحاب رسانه همواره به عنوان چشمان بیدار و وجدان آگاه جامعه، در شناخت نقاط قوت و تلاش برای بهبود نقاط ضعف، دولتمردان و مسئولین را یاری می کنند.

حضور فعال بانوان در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای کشور بویژه استان خراسان جنوبی، نشان از دغدغه مندی و مسئولیت پذیری این قشر اثرگذار برای تنویر و جهت دهی افکار عمومی به سمت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه است و حضور فعالانه زنان در این عرصه جای بسی خشنودی و مباهات است.

اینک در آستانه روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ١٧ مرداد ماه روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به فعالان عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و تمامی صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی بویژه بانوان خبرنگار استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای همه مجاهدان این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم توفیق دارم.