اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در راستای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی از هنرمندان استان در حوزه های فرهنگی و هنری مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛سید علی زمزم با اعلام این خبر گفت:در یازدهمین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری از این اداره کل در راستای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی از هنرمندان استان در حوزه های فرهنگی و هنری تجلیل شد.

وی با بیان اینکه اشتغال تعهد شده برای این اداره کل ۴٠ نفر در نظر گرفته شده بود بیان داشت:با تلاش و اطلاع رسانی در بین اصحاب فرهنگ و هنر استان بیش از ١٣٠ نفر در سایت حمایت از مشاغل خانگی ثبت نام کردند که بالغ بر ٣٢۵ درصد تحقق یافته است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد:متقاضیان هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشی، سینمایی، فرهنگی ، مطبوعاتی و حوزه IT می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به آدرس :www.mashaghelkhanegi.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زمزم گفت:همه متقاضیان مشاغل خانگی باید از طریق سامانه مشاغل خانگی نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه متناسب با شرایط خود اقدام کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم از سیستم کد رهگیری دریافت نمایند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه کد رهگیری اشخاص مستقل و پشتیبان ابتدا در بانک اطلاعاتی سیستم ذخیره شده و سپس متناسب با نوع رشته به دستگاه اجرایی مربوطه ارسال می‌شود گفت: متقاضیان دارای کد رهگیری باید مشخصات طرح به همراه مدارک لازم را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ارائه دهند.

وی در پایان گفت:از ابتدای امسال تاکنون، ۵ هنرمند از شهرستان بیرجند در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند که بالغ بر ٣٠ نفر در شهرستان بیرجند در بخش مشاغل خانگی اعم از پشتیبان و مستقل اشتغال زایی شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله