#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خانه مطبوعات خراسان جنوبی باید خانه تصمیم سازی برای توسعه استان باشد، گفت: جبران عقب ماندگی در زیرساخت های حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان نیازمند توجه ویژه در اختصاص اعتبار است.

علی فرخنده، ادر مراسم افتتاح فاز اول ساختمان خان مطبوعات استان خراسان جنوبی اظهار کرد: دومین خانه مطبوعات سطح کشور امروز همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم افتتاح خانه مطبوعات استان که هدیه روز خبرنگار است مایه خیر و برکت باشد و بتوان از ظرفیت رسانه ای استان بیشتر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت مردمی  و انقلابی سیزدهم نگاه مثبتی به استان خراسان جنوبی آغاز شده است، ادامه داد: در سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی برکات فراوانی شامل حال این استان در حوزه زیرساخت شد اما زیرساخت‌ها در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه خراسان جنوبی ضعیف و دارای عقب ماندگی است.

فرخنده بیان کرد: در تمام شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرا وجود دارد که نیازمند تأمین اعتبار ویژه برای تکمیل است و امیدواریم خانه مطبوعات استان خانه تصمیم سازی برای توسعه استان باشد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور