جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مردم معنی و مفهوم اتحاد در یمن شکل گرفته اما در کشور ایران هنوز جنگ اقتصادی را لمس نکردیم به همین دلیل نیز به اتحاد و وحدت واقعی در بحث اقتصاد نرسیدیم.

محمد زهرایی، امروز ۳ آذر، در همایش شکوه هجرت و تقدیر از جهادگران استان اظهار کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم ولی این جنگ را لمس نکردیم و ما تنها در مقاومت و دفاع اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه خدمتی که جهادگران به مردم ارائه می‌دهند، ارزشمند است، افزود: جهادگران روح حاکم بر حرکت‌های جهادی هستند و ما نیز در بسیج سازندگی به محتوای شما شکل می‌دهیم.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز هر ۹ دقیقه یک کودک در یمن بر اثر گرسنگی کشته می‌شود، تصریح کرد: امروز وحدت و انسجام درون برادران دینی در یمن شکل گرفته چرا که جنگ در یمن سبب شکل‌گیری وحدت واقعی در میان مردم یمن شده است.

زهرایی بیان کرد: مردم معنی و مفهوم اتحاد در یمن شکل گرفته اما در کشور ایران هنوز جنگ اقتصادی را لمس نکردیم به همین دلیل نیز به اتحاد و وحدت واقعی در بحث اقتصاد نرسیدیم.

وی ادامه داد: امروز ما نیاز به شهید خدمت داریم، شهید خدمت مشابه کار شهید دفاع مقدس است اما متناسب با زمان امروز خدماتی را ارائه می‌دهد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: نباید حتما کارت بسیجی داشته باشیم بلکه در هر شغلی که قرار داریم، خدمتی به مردم کنیم، جهاد انجام دادیم.

زهرایی با بیان اینکه جنگ اقتصادی در کشور را همچنان حس نکردیم، اظهار کرد: جغرافیای هدف و برنامه پنج ساله برای گروه‌های جهادی مشخص شده و افتخار جهادگران این است که نماینده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: با توجه به خدماتی که در دو ماه گذشته انجام شده و سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان، وزارت خانه‌های بسیاری به سمت بسیج سازندگی سوق پیدا کردند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه خودیاری، اخلاص و خدمت جهادگران در این کارهای جهادی است، گفت: خراسان جنوبی به عنوان استان پایلوت در بحث تخصصی آموزش ۲۰۰ جهادگر و مربی جهادی در سطح کشور انتخاب شده است.

وی  یادآور شد: همچنین با توجه به خشکسالی ۱۸ ساله در استان، طرحی در دانشگاه جامع امام حسین(ع) شکل گرفت و چهار استان از جمله خراسان جنوبی به عنوان استان‌های پایلوت در نظر گرفته شده و مطالعات اولیه در بحث آب در این استان‌ها انجام شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله