به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، صبح امروز گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در محل هتل همای مشهد برگزار شد.
در این گردهمایی که محمد اسماعیل افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز حضور داشت مباحثی مطرح شد که درزیر به آن اشاره شده است:
استاندار خراسان رضوی در این گردهمایی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان با سیاست‌های دکتر سلطانی فر در مسیر درستی قرار گرفته است.
رشیدیان استاندار خراسان رضوی گفت: وزارت ورزش و جوانان با سیاست‌های دکتر سلطانی فر در مسیر درستی قرار گرفته و تلاش‌های خوبی در حوزه توسعه ورزش همگانی شده است که برای جامعه یک نیاز مهم کشور است.
رشیدیان استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان که با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد گفت: سال ۲۰۱۷ فرصت مناسبی برای مشهد بوده تا بتواند جایگاه خود را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تبیین کند و فضایی را در کشور به وجود بیاورد تا ملت‌‌ها و فرهنگهای مختلف با گفتگو تعامل و سخن گفتن اخلافات خود را حل کنند و برای پیشرفت به یکدیگر کمک کنند.
احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: با عنایت وزیر ورزش و جوانان اعتبارات ما در حوزه فرهنگی آموزش و پژوهش افزایش خوبی داشته و در حوزه تخصیص اعتبارات تاکید و تمرکز ما ادارات کل استانها هستند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: امروز شبکه های اجتماعی در همه مسائل روز میدانداری می کنند و جریانسازی می کنند و تاثیرگذارند بنا براین باید مورد توجه مدیران روابط عمومی قرار بگیرند و نحوه تعامل با آن را بلد باشند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز یادآور شد: ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی باید باهم در تعامل باشند برخی موازی کاری‌ها و اختلاقات ادارات کل با هیات‌های ورزشی و فدراسیون‌ها مانع رشد یک رشته ورزشی در استان می‌شود.
در ادامه نیز معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بانوان نیمی از افراد جامعه را تشکیل می دهند بنابراین باید سهم آنها در همه زمینه ها اعم از سهم شان در بخش ورزش همگانی, قهرمانی, اعتبارات و منابع مالی و سرانه ورزشی و … باید به همین نسبت از سوی مدیران در نظر گرفته شود.
معاون توسعه ورزش همگانیگفت: حکم‌ها برای استانداران صادر شده و با پیگیری مدیران کل استان‌ها باید شورای ورزش همگانی استان‌ها با حضور استانداران تشکیل شود.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش وجوانان گفت: باشگاههای ورزشی به دلیل این که یک نهاد فرهنگی محسوب می شوند از پرداخت مالیات معاف هستند به شرطی که اظهارنامه مالیاتی را ارائه کنند.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله