پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت” روز جانباز”

?به نام خدا

?”جانبازان عزیز – آنان که ایثار و فداکاریشان، نشانه‌ ای در جسم مطهرشان باقی گذارده و یادگار آن لحظه‌ حساس را همواره با خود دارند – دارای سهمی ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند. جانبازان، آسیب در راه خدا را قدر بدانند که این موجب توجه حق تعالی به آنان است و این در میزان الهی، ارزش والاست. “. رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

?چهارمین روز از شعبان المعظم یادآور ایثار و از خودگذشتگی دلاورمرد صحرای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) است. رزمنده رشیدی که در راه پاسداری از دین اسلام و امام زمان خویش- حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) – دو دست مبارکش و جانش را نثار کرد تا برای جهانیان نمادی از ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و جانبازی باشد.
?بدون تردید زنده نگهداشتن رشادت های آن یاور راستین سرور و سالار شهیدان عالم، امام حسین (علیه السلام) جز با تبعیت بی چون و چرا از پیشوا و مقتدای زمان، معنا و مفهومی نمی یابد و سلام بر آن جانبازان غیوری که یادگاران آزمایش های سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند که با تأسی از آن الگوی شایسته، ظفرمندانه از عهده این امتحان سخت الهی برآمدند و همچنان استوار بر عهد و پیمان خود، چونان نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین الهی می‌ درخشند و نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.
?اینجانب ضمن تبریک اعیاد و ایام فرخنده شعبان المعظم، فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت علمدار جاودان حماسه عبرت آموز کربلای معلا حضرت عباس بن علی ، قمر بنی هاشم(علیه السلام) و حضرت سید الساجدین امام زین العابدین (علیه السلام) را خدمت همه و به طور خاص، یکایک جانبازان سرافراز ایران اسلامی به ویژه شیرمردان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
?امید که همه ما تا همیشه قدردان ایثارگری های این عزیزان باشیم و بتوانیم چون این بزرگواران، همواره در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حراست از کیان میهن، گام های بلندی برداریم.

?جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور