طی مراسمی، «حجت الاسلام علی محقی» به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی معارفه شد.
؛ طی مراسمی  با حضور علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام رهبری مشاور و دستیار ویژه رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای شورای سیاست‌گذاری فهمای استان؛ از زحمات «حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار» تقدیر و «حجت الاسلام علی محقی» به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی معرفی و منصوب شد.
بنا بر این خبر در متن این حکم آمده است:

 

برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای علی محقی

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی)) منصوب می شوید.

بی تردید توفیق خدمت به خانه های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است که به لطف حضرت باری تعالی در این مقطع از زمان به ما اعطا شده است؛ از این رو ضروری است در چارچوب ماموریت های ذاتی و ابلاغی ستاد و با بهره گیری از تمامی فرصت ها و ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده به کارگزاران، فعالان، نمازگزاران و مخاطبان مساجد را فراهم کنید.

اهتمام برای احیای کارکردهای مسجد طراز در یکایک مساجد استان، پیگیری تحقق اهداف و وظایف شورای هماهنگی استان، هم افزایی و حسن استفاده از ظرفیت های حاکمیتی و مردمی، شبکه سازی و توانمند سازی فعالان کانون های مساجد، جریان سازی و حضور موثر فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان و تعامل پویا و هدفمند با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تاکید است.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه قرآن و روایات حضرات معصومین(ع) و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و موید باشید.

کمال الدین خداداده- رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور