#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: واحدهای صنفی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در صورت فعالیت در شهرستان‌های قرمز کرونایی به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شوند.

علی تهوری با اشاره به قرمز شدن سه شهرستان بیرجند، قاینات و فردوس در رنگ بندی‌های کرونایی گفت: محدودیت فعالیت‌های صنفی گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و اماکن، بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند اظهار کرد: در صورت فعالیت واحدهای صنفی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ واحدهای مذکور توسط پلیس اماکن بمدت ۱۵ روز پلمب خواهند شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت سلامت مردم برای جلوگیری و کنترل انتشار ویروس کرونا، تمام واحدهای صنفی مجاز به فعالیت نیز در کل استان بیش از پیش موظف به رعایت دستورالعمل ها هستند

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای متصدیان واحدهای صنفی الزامی است گفت: متصدیان واحدهای صنفی از ارائه خدمت و فروش کالا به مشتریان فاقد ماسک در واحد صنفی خودداری کنند.

تهوری یادآور شد: در صورت عدم استفاده متصدی واحد صنفی و مشتری از ماسک، متخلفان به اتهام عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات معرفی خواهند شد.

انتهای پیام