سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با مدیر کل اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان جنوبی و مدیر کل مخابرات استان به مناسبت روز ارتباطات، ضمن تبریک این ایام بیان کرد: امروز نقش ارتباطات و مخابرات بر هیچ فردی پوشیده نیست و جایگاه ارتباطات در تمامی عرصه های دنیا از جمله اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی خاص و ویژه است.

وی عنوان کرد: سنجش اهمیت کار ارتباطات و مخابرات زمانی مشخص می شود که یک ارتباطی به هر دلیلی قطع می شود و بدنبال آن چقدر نارضایتی خواهد بود.

سردار مهدوی افزود: قطعا شتابی که در چند سال اخیر در این زمینه اتفاق افتاده منحر شده که هر روز طرح ویژه و جدیدی ظهور کند و تکنولوژی به سرعت رو به پیشرفت است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: آنچه در این زمینه اهمیت دارد استفاده از این تکنولوژی در جهت ارتقا، پیشرفت و توسعه جامعه و رفاه مردم است.

وی با بیان اینکه مبحث امروز ارتباطات و مخابرات صرفا از یک ارتباط تلفی فراتر رفته است، اظهار داشت: آنچه امروز بدون در نظر گرفتن بُعد فیزیکی سبب نزدیک شدن افراد شده است به واسطه همین ارتباطات و مخابرات است.

سردار مهدوی ضمن قدردانی و آروزی توفیق برای کارکنان مجموعه مخابرات و اداره ارتباطات استان، افزود: در دولت اسلامی شما نقش ویژه ای دارید چرا که جهان اسلام به واسطه فعالیت ها و توانمندی های شما به اتحاد و همبستگی می رسد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان ادامه داد: نقش کارکنان و پرسنل اداره مخابرات، اطلاعات و ارتباطات بسیار با اهمیت است تا جایی که در ردیف یک تشکیلات دفاعی و امنیتی می توان آن را قرار داد و نقش ارزنده ای دارد.

وی بیان کرد: امروز بحث ارتباطات از حالت گفتمان صرف خارج شده و به جایگاه ارزنده و مهمی رسیده است، بنابراین همه اینها را مدیون دلاورمردان و فعالان این عرصه هستیم که با تلاش و فعالیت های شبانه‌روزی در این زمینه خدمت می کنند و ما قدردان زحمات همه این عزیزان هستیم.

سردار مهدوی بیان کرد: مجموعه بسیج و سپاه استان آمادگی کامل دارد تا در هر زمینه از عرصه ارتباطات و مخابرات به کمک نیاز بود به عنوان معین و پشیبان با مجموعه های ارتباطی و مخابراتی استان همکاری کند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور