#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر خراسان جنوبی جزو ۱۰ استانی است که هیچ شهر در وضعیت قرمز (پرخطر) ندارد و به استناد آمار در مرحله تثبیت کرونا قرار گرفته‌ایم.

محمدصادق معتمدیان روز شنبه در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس دهم برگزار شد، با اشاره به موارد مطرح شده در ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: این موفقیت حاصل تلاش کادر درمانی و همراهی مردم در عمل به توصیه‌ها بوده اما به معنای این نیست که بیماری به طور کامل مهار شده بلکه لازم است فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها همچنان با جدیت روزهای اول مدنظر باشد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا درخصوص برگشت ساعت کار ادارات به روال قبلی عنوان کرد: ضمن منتفی شدن طرح دورکاری و عدم حضور یک سوم نیروها در ادارات، از روز شنبه ۱۰ خرداد حضور همه کارکنان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در محل کار خود الزامی است.

استاندار خراسان جنوبی در تشریح اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا جزو معدود استان‌هایی بودیم که در تامین اقلام مصرفی مشکل داشتیم اما با همراهی و مدیریت خوب، نیاز استان در این زمینه برطرف شد، به گونه‌ای که در شرایط فعلی وضعیت نسبتا مطلوبی داریم و  امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته باشد.