معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن ترس از الگوسازی انقلاب اسلامی دارد، گفت: بهترین سرمایه هر دستگاهی نیروی انسانی است.

ناصر ناصری، در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در کشور سرآمد هستند، اظهار کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیروهای بسیار خوب و پای کار داریم و به همین دلیل در بسیاری از ارزیابی‌های کشوری رتبه‌های برتر را داشته‌ایم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تلاش شود در استخدامی ها جذب نیروهای بومی مورد توجه قرار گیرد، افزود: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به دلیل حمایت های مردم از این انقلاب است و تمام دشمنان شرق و غرب بر علیه ما ایستاده‌اند و ترس از توانمندی‌های ایران اسلامی دارند.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون همواره دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی طرح و برنامه پیاده کرده است؛  در بدو انقلاب جماهیر شوروی و آمریکا دو کشور مقابل هم بودند، اما در خصوص حمله به ایران  وحدت داشتند.

ناصری با بیان اینکه کسانی که خود عامل کشتار زنان و کودکان بی گناه بوده‌اند اکنون مدافع حقوق زنان ایران شده‌اند، افزود: از ۷ هزار شهیده‌ ۵۶۰ شهیده به طرز فجیهی توسط کومله و دموکرات به شهادت رسیده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمنان حتی در جنگ تحمیلی قاعده جنگ را رعایت نکرد و از سلاح های شیمیایی استفاده کردند، بیان کرد: با پیشرفت‌های ایران اسلامی اکنون کوچک ترین جراتی برای تعرض به  کشور را ندارند.
ناصری با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ما در حوزه نظامی به جایی رسیده که امروز ما پهباد و موشک صادر می کنیم، بیان کرد: در مذاکرات نیز تیم ما با قدرت وارد شد و  به این جهت دشمن احساس خطر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خرسان جنوبی ادامه داد: دشمنان اکنون از طریق رسانه و فضای مجازی برای ضربه به کشور وارد شده اند.

ناصری با بیان اینکه اکنون قوه خیال و تخیل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: اعتقادات دینی  و مذهبی مردم را هدف قرار داده اند که قطعا بازهم با شکست مواجه خواهند شد.
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که جامعه ارتجاعی را جایگیزین جامعه غیرتمند ما نماید لذا باید هوشمندانه اهداف دشمن را شناسایی و برای مردم تبیین کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی  با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان این نظام هستند،‌ گفت: باید با روی خوش و صعه صدر در مراجعات با مردم برخورد شود.

 ۴۱ درصد پست‌های سازمانی اقتصاد و دارایی استان خالی است
مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهارکرد: نیازمند مشوق‌هایی برای نگهداشت نیروی انسانی در استان هستیم که این مهم را در سفر هیئت دولت به استان پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۴۱ درصد چارت سازمانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خالی است، بیان کرد: برای تحقق تکالیف و وظایف متعدد تفویض شده به استان برای تحقق اهداف راهبردی باید سهمیه استخدامی ویژه برای جبران سهیمه های بلا استفاده  به این اداره کل اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه  بهبود و تحول سازمانی، چرخه چند بعدی و نویی است که گرداننده آن عوامل انسانی هستند، تصریح  کرد: امروزه، رشد و توسعه سازمان‌ها، در گرو به کارگیری درست منابع انسانی  و نیروهای توانمند است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور