معاون پارلمانی رئیس جمهور بر عزم دولت برای رفع همه مشکلات کشور تأکید کرد.
سید محمد حسینی با تأکید بر این مطلب در سخنرانی ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند، خاطرنشان کرد: مشکلی نیست که در جامعه به وجود آید و رئیس جمهور و دولت بخواهند از کنار آن بگذرند و بر آن چشم بپوشند.
?وی اظهار داشت: مشکلات و سختی‌ هایی در کشور وجود دارد و همه مسئولان با کار شبانه روزی به دنبال حل این مشکلات هستند.
?به گفته وی؛ از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی در ایران دشمنان این ملت حوادث مختلفی مانند مسایل قومیتی، ترور،کودتا و … را علیه این ملت به وجود آوردند اما مردم همواره با وحدت توطئه های آنها را خنثی کردند.
?معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به این که راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال برای ما مهم بوده ، افزود: امسال به دلیل وقوع اغتشاشات اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
?حسینی تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی خراسان جنوبی امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی حماسه باشکوهی را خلق کردند و با انجام این کار مرز خود را با بدخواهان این ملت مشخص نمودند.
?به گفته وی؛ رهبر معظم انقلاب با رأفت اسلامی جوانانی را که در اغتشاشات پاییز سال جاری جرایمی را مرتکب شدند مورد عفو قرار دادند که این موضوع بسیار ارزشمند است.
?وی با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه به عقب برنخواهند گشت، افزود: مردم ایران اسلامی هیچگاه ذلت دوران پهلوی را فراموش نکرده اند و ذره‌ای از انقلاب و آرمان‌های شهدا فاصله نخواهند گرفت.
?معاون رئیس جمهور با بیان اینکه پیام انقلاب به مظلومان عالم رسیده، اظهار کرد: نقشه‌های دشمن در غرب آسیا را با عضویت در شانگهای خنثی کرده ایم.
?حسینی با اشاره به برخی از نتایج عضویت ایران در سازمان شانگهای در رونق اقتصادی کشور افزود : ۳۵ درصد جمعیت جهان در هند و چین زندگی می‌کنند و ارتباط تجاری با این کشورها ثمرات بسیاری برای ما خواهد داشت.
?وی با تشکر از مردم خراسان جنوبی برای حمایت از دولت مردمی و تحول خواه آیت الله رئیسی تصریح کرد: در یک سال و نیم گذشته، دولت سیزدهم اقدامات ارزشمند بسیاری در نقاط مختلف کشور برای رفع مشکلات مردم انجام داده است.
?به گفته وی؛ هفت هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد و دولت بر حمایت از این شرکت‌ها مصم است.
?معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه خدمت به مردم سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهد، گفت: در دوران اغتشاشات شاهد خدماتی چون افتتاح نیروگاه برق و راه آهن خاش بودیم و مسیر خدمت به این ملت همواره ادامه خواهد داشت.
?حسینی ادامه داد: چند ماه قبل بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت می‌خواهیم ایران را آزاد کنیم، این در حالی که زمان تصمیم‌ گیری برای ملت ایران توسط بیگانگان گذشته است.
?به گفته وی؛ آن زمانی که آمریکا برای ایران وزیر و مسئول تعیین می‌کرد ، گذشته است و امروزه اگر استکبار و به ویژه آمریکا علیه ایران خطایی انجام دهند با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ما مواجه خواهند شد.
?وی با بیان اینکه برای رشد اقتصادی بخش خصوصی باید قوی شود، افزود: برای پیشرفت کشور تنها مدیریت جهادی دولت و مدیران آن کافی نیست، بلکه همت مردم و بخش خصوصی نیز لازم است.
?معاون رئیس جمهور تأکید کرد: دولت از نقد استقبال می‌کند و در موضوع مولد سازی هم دارایی‌های بلااستفاده در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و نیازهای ضروری کشور استفاده می شود.
?حسینی در ادامه با اشاره به اینکه قوای سه گانه برای رفع مسائل کشور امروز همدل هستند، اظهار کرد: مردم مؤمن و انقلابی خراسان جنوبی امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی حماسه باشکوهی را خلق کردند و با انجام این کار مرز خود را با بدخواهان این ملت مشخص نمودند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور