فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، تعامل با رسانه‌های گروهی را از وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم دانست.

سردار مهدوی در نشست هم اندیشی مسئولان رسانه‌های گروهی استان گفت:تعامل با رسانه ها، از وظایف مدیران در جهاد تبیین اگر می‌خواهیم به مردم اطلاع رسانی دقیق و به موقع داشته باشیم و اعتماد آنان را به دولت افزایش دهیم باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی تعامل سازنده‌ای با رسانه‌های گروهی داشته باشند.

وی افزود: دعوت از مسئولان برای حضور در جلسات هم اندیشی رسانه‌های گروهی، می‌تواند از راهکار‌های ایجاد ارتباط قوی بین دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها باشد که در این خصوص بسیج رسانه می‌تواند بسیار کارساز باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خواستار هم افزایی رسانه‌های گروهی استان برای توسعه استان شد.

سردار مهدوی همچنین از بسیج به عنوان پدیده‌ی شگفت انگیز و مردمی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: امروزه بسیج به عنوان یک الگوی جهانی و بین المللی مطرح است که دشمن همواره در پی تخریب این حرکت عظیم است.

زارع، قائم مقام صدا و سیمای استان نیز هویت محوری و عدالت گستری را از اولویت‌های رسانه ملی عنوان کرد و گفت: در رسانه ملی تلاش می‌شود مشکلات و مطالبات مردمی پیگیری شود و دشمنان همواره تلاش می‌کنند بین مردم، مسئولان و رسانه‌های کشور فاصله بیاندازند که مسئولان باید با تعامل با رسانه، از ایجاد این فاصله جلوگیری کنند.

در این نشست، مسئولان خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند که عدم پاسخگویی برخی مسئولان از جمله این مشکلات بود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور