استاندار خراسان جنوبی بر حضور مقتدرانه سپاه در همه عرصه ها و مسایل کشور تأکید کرد.
ملانوری با بیان این مطلب در جریان حضور در در ستاد فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: رفتار و سیره این امام همام در طول تاریخ حیات بشری درس بوده و هست.
?وی ادامه داد: عظمت واقعه کربلا سبب شده درس های این اتفاق بعد از ۱۴۰۰ سال، هنوز هم برای آزادیخواهان جهان و همه کسانی که دل در گرو دین دارند و به حفظ حریت و کرامت انسان ها علاقه مندند، تازگی داشته باشند.
?استاندار تصریح نمود: سپاه پاسداران در برهه های مختلف به کمک کشور آمده و جدای از نقشی که در دفاع از ولایت، اهداف انقلاب، حراست از آب و خاک و… دارد، در عمران، آبادانی و سازندگی هم بسیار مؤثر بوده است.
?ملانوری ادامه داد: سپاه پاسداران در مسایل مختلفی همچون واکسیناسیون، انتخابات، کمک های مؤمنانه و … نیز حضور مقتدرانه ای دارد.
?استاندار از سپاه به عنوان یکی از نهادهای ارزشی نظام یاد کرد و تصریح نمود: سپاه پاسداران در کنار نیروهای مقتدر ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای امنیتی و …حضوری فعالانه و همیشگی در حراست از مرزهای میهن دارد.
?ملانوری با قابل تحسین خواندن تدبیر امام راحل (ره) در تأسیس و راه اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح نمود: برکات این نوآوری از بدو پیروزی انقلاب تا امروز ادامه پیدا کرده است.
?وی به همراهی نیروهای بسیج و سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور و همراهی سبب شده در بحث مدیریت بیماری کرونا موفقیت های زیادی کسب کنیم.
?به گفته وی؛ شکستن این بیماری سرسخت و رسیدن به سطح کمترین ابتلائات و مرگ و میرها از نتایج طرح شهید سلیمانی است.