?وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی در بیرجند: حضور بموقع و هوشیاری مردم و نهادهای دخیل در امر امنیت موجب شکست دشمنان در ناآرامی های اخیر و جلوگیری از تکرار حوادث گذشته شد.

? با واکاوی این حوادث می توان درس های عبرت آموزی برای پیشگیری از آن گرفت .

? اینگونه اتفاقات، باید ما را به آسیب شناسی و واکاوی آنها برای جلوگیری از تکرار چالشها رهنمون کند و راه اساسی پیشگیری از چالشها ، هم افزایی و پرهیز از ضایع کردن انرژی ها است.

?در صورت وحدت و همدلی، استحکام ملتها تقویت می شود، همانطور که همه دیدیم آن زمانی که نهادهای دخیل در امنیت با یکدیگر وحدت پیدا کردند و مردم به صحنه آمدند، توانستند به آن حوادث تلخ پایان دهند.

? اگرچه این حوادث، آسیبهایی رساند و موجب شاد شدن دشمنان شد اما در عین حال ، هم افزایی همه دستگاهها و نمایش قدرت جمهوری اسلامی را در مهار حوادث و آسیبها در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشت.

?باید برای التیام زخمها گام برداریم و نارضایتی ها را برطرف کنیم.

?باید از بازی کردن در پازل دشمن پرهیز کرد چراکه ممکن است دامن زدن به نارضایتی ها در درون نظام، موجب بروز مجدد حوادث و ناآرامی ها شود.

? دشمنان در صدد فعال کردن گسلهای اجتماعی در جامعه ما هستند و باید عوامل نارضایتی ها را به عنوان آسیب اجتماعی واکاوی کنیم تا به تهدید بالقوه منجر نشود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله