رسانه ها در موضوع آسیب های اجتماعی بیشتر ایفای نقش کنند.

در شورای اندیشه ورزی با موضوع آسیب های اجتماعی که امروز در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، مسئولان و کارشناسان شرکت کننده بر معرفی آسیب های نوپدید در فضای مجازی، آموزش در حوزه آسیب های مواد مخدر، معرفی سامانه مرکز مشاوره تخصصی، برنامه سازی موثر در افزایش نشاط خانوادگی و آسیب شناسی مسائل مربوط به خانواده تاکید کردند.

در این نشست حساس کردن فضای رسانه به موضوع آسیب های اجتماعی در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعیتاثیرگذار عنوان شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به تشکیل پرونده های صدمه بدنی غیر عمدی ناشی از تصادفات رانندگی، کلاهبرداری و مواد مخدر  گفت: این پرونده ها با ارتقاء فرهنگ رانندگی، هشیاری در فضای مجازی و  اطلاع خانواده ها و اشراف به موارد مرتبط به مواد مخدر خصوصا به راحتی قابل پیشگیری است.

حجت الاسلام وحدانی نیا پرونده های طلاق و خشونت را از مهمترین پرونده های حقوقی اعلام کرد و افزود: آنچه که مربوط به مسائل خانواده است در حوزه طلاق در مقایسه نسبت به شش ماهه پارسال در طلاق توافقی کاهش داشته ایم.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای استان هم در این نشست از آغاز بکار معاونت اجتماعی سپاه انصارالرضا خبر داد و گفت: این معاونت با هدف کنترل آسیب های اجتماعی، برنامه های مختلفی از جمله درمان و اشتغالزایی برای بهبود یافتگان اجرا خواهد کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله