سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی ۶۸۳۷ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است.

سید محمدرضا حسینی، امروز ۲۰ فروردین، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی ۶۸۳۷ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۷۰ ماموریت به واسطه تصادفات بوده است، گفت: امسال ماموریت‌هایی که بر اثر تصادفات بوده نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی افزود: همچنین تعداد متوفیان در ایام طرح سلامت نوروزی در استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

حسینی با بیان اینکه افزایش سفرها و ترددها در جاده‌های غرب استان موجب افزایش تصادفات شده است، تصریح کرد: بیشترین تصادفات در جاده‌های شهرستان طبس رخ داده است.

وی ادامه داد: در نوروز امسال دو پایگاه هوایی بیرجند و طبس آماده باش بودند و پایگاه هوایی گناباد و هلال احمر بیرجند به مناطقی از استان نیز خدمات دهی کردند.

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷۲ پایگاه در ایام نوروز در سطح استان فعال بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ مورد امداد هوایی در استان انجام شده است.

کبری ناصری، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این نشست بیان کرد: در ایام نوروز ۸۸ مورد گشت مشترک و بازرسی از شبکه‌های بهداشت و درمان و داروخانه‌های خصوصی و دولتی انجام شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: به ۲۰ مورد از بیماران خاص نیز مبلغ ۳۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال مساعدت شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله