به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی،  حسین عباس زاده معاون صنایع دستی استان با حضور در کارخانه نساجی فردوس و دیدار با مدیر داخلی کارخانه نساجی راههای همکاری و مشارکت صنایع دستی استان و کارخانه نساجی را بررسی نمودند.

عباس زاده ضمن گزارشی از وضعیت تولید پارچه های سنتی در استان و تولید و اشتغال در این بخش، خواستار تامین نخ مورد نیاز پارچه بافی توسط کارخانه نساجی و در اختیار گذاشتن ان به شرکتهای تعاونی تامین مواد مورد نیاز شد.

همچنین وی با توجه به ظرفیت عظیم کارخانه نساجی در تولید پارچه و دوخت لباس با به کارگیری طراحان لباس، خواستار استفاده از پارچه های سنتی در تولید البسه با مشارکت نساجی فردوس شد تا به این طریق ضمن اشتغال بیشتر، آورده بیشتری نصیب صنعتگران استان گردد.

در این جلسه شکوری مدیر داخلی کارخانه نساجی در گزارشی از وضعیت کارخانه و همچنین تلاش این مدیریت برای اشتغال در کارگاههای خانگی بصورت دوزندگی در خانه، امادگی شرکت را برای تهیه نخ مناسب جهت تولیدات پارچه بافی سنتی و همچنین مشارکت در تولید البسه با استفاده از تولیدات پارچه بافی سنتی استان اعلام داشت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله