میز خدمت با دستور استاندار خراسان جنوبی و به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه امروز در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی با حضور معاونان استاندار، مدیران کل، فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان برپا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلای المهدی (عج) بیرجند گفت: میز خدمت موجب همدلی و همبستگی بیش از پیش مردم و مسئولان می شود.

ناصر خوش خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری میز خدمت در حاشیه برگزاری نمازجمعه بیانگر دغدغه مسئولان نظام برای رفع مشکلات مردم است.

وی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از سال گذشته تاکنون با برگزاری میز خدمت، ملاقات های عمومی و مراجعه مسئولان به محلات، قوت تازه ای گرفته که امیدواریم خدمتگزاری به مردم بیش از پیش با تقویت این مسیر ارتقا یابد.

وی ادامه داد: توجه به کانون نمازجمعه، تقویت صفوف ملت و خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام از مهمترین اهداف برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه است که با این هدف گذاری مسیر حل مشکلات مردم و دسترسی به بالاترین مقام هر دستگاه آسان تر می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: نمازجمعه نقش مهمی در تقویت و حفظ انسجام مردم دارد و حضور مسئولان برای رفع مشکلات مردم بیانگر حس خدمتگزاری و مردم دوستی است.

پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) توسط آیت الله طالقانی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله