مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در گرامیداشت یاد وخاطره دولتمردان انقلاب اسلامی و تبریک ایام هفته دولت،اعلام کرد: در این هفته ۱۵پروژه اداره کل در بخش‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۸۲۵۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در جمع کارکنان این اداره کل گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۴ پروژه در حوزه راهداری و۱پروژه در بخش حمل ونقل جاده ای افتتاح میگردد.
شهامت افزود : پروژه‌های بخش راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۶۷۵۰۰ میلیون ریال، شامل روکش آسفالت، تبدیل پل به آبنما، اجرای زیرگذر،ایمن سازی جاده ها، اجرای روشنائی، اجرای پل پیش ساخته، و اجرای فوکسیل در شهرستانهای بیرجند، طبس، سرایان، دیهوک، خوسف، زیرکوه و بشرویه بوده است.
شهامت در ادامه از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی زنان القورات در محور بیرجند – قاین به عنوان یکی از پروژه‌های بخش حمل و نقل یاد کرد و گفت این پروژه با کمک هزینه ۳ میلیارد ریالی اداره کل جهت آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع و با اعتباری بالغ ۱۵۰۰۰میلیون ریالی توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری گردیده که در این هفته به بهره برداری رسید .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان با بیان اینکه هفته دولت، یادآور شهدای دولت خدمتگزار و در راس آن شهیدان رجایی و باهنر و بهانه ای برای نزدیکتر شدن بیشتر دولت و ملت در نظام اسلامی است از کارکنان نمونه اداره کل و ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تقدیر و تشکر نمود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله