?مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، که صبح امروز در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: دهه فجر سند پیروزی ملت قهرمان ایران اسلامی است و متعلق به همه اقشار ، گروه ها و آحاد مختلف جامعه است.
عباسعلی بهاری، به تشکیل کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: هدف از تشکیل این کمیته جلوگیری از موازی کاری و نیز ایجاد هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ای و تبلیغاتی تمامی دستگاه ها است.
رئیس کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان ، ایجاد جو نشاط و شادابی در استان را از دیگر اهداف تشکیل این کمیته برشمرد و خاطر نشان ساخت: مسئولین روابط عمومی دستگاه ها باید بگونه ای برنامه ریزی کنند تا برنامه های این دهه از نظر کمی و کیفی در شان این ایام باشد.
بهاری، فضاسازی مناسب ادارات و دستگاه های اجرایی در ایام ا… دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: این فضاسازی باید متناسب با ایام دهه فجر و با ماهیت فرهنگی به انجام برسد تا بتواند در نسل های جدید بازخورد و اثرگذاری لازم را داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ارائه خدمات ویژه در ایام دهه فجر از سوی دستگاه های خدمات رسان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برنامه های درون و برون سازمانی که در این ایام پیش بینی می شود باید به بهترین شکل ممکن برگزار شده و گزارش اقدامات انجام شده نیز به ستاد گرامیداشت دهه فجر و اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال گردد.
بهاری، استفاده از ظرفیت رسانه ها به منظور انعکاس خدمات و اقدامات دولت در بخش های مختلف را مورد تاکید ویژه در ایام ا… دهه فجر قرار داد و یادآورشد: ضعفی که در امر اطلاع رسانی وجود دارد موجب شده آندسته از خدمات مطلوب و مناسب دولت در حوزه های مختلف به خوبی اطلاع رسانی نشود.
مسئول کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، به استفاده مناسب از تریبون نماز جمعه به عنوان یک ظرفیت مهم اطلاع رسانی اشاره کرد و ادامه داد: در برنامه های تبلیغات ایام دهه فجر باید نامگذاری سال نیز به عنوان یک امر مهم مورد توجه قرار گیرد.
بهاری، برگزاری ملاقات های مردمی و نشست های خبری را به عنوان یک اولویت مهم کاری در ایام دهه فجر مورد تاکید قرار داد و گفت:مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در خصوص حضور مدیران دستگاه ها در رسانه ها خصوصاً رسانه ملی به منظور تبیین وتشریح برنامه ها و خدمات دستگاه متبوع اقدام و برنامه ریزی لازم را صورت دهند.
وی با بیان اینکه مسئولین روابط عمومی از تمامی ظرفیت های در اختیار به منظور انعکاس خدمات دولت در دستگاه ها استفاده کنند، اظهار داشت: برنامه های دستگاه های اجرایی باید به نحو مطلوب از کانال اختصاصی و نیز وب سایت آن دستگاه به اطلاع عمومی مردم عزیز رسانده شود.

این گزارش حاکیست؛ در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و معاون طرح وبرنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز به تشریح برنامه ها و نحوه گزارش گیری برنامه ها در سطح دستگاه های اجرایی پرداختند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله