مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه معاونین این اداره کل و اعضای شورای قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی با آیت الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده معزز ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.
 علی فرخنده در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در قرارگاه شهید آوینی پرداخت و گفت: این قرارگاه با هدف ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان و با رویکرد جبهه‌ای و انقلابی تشکیل شده است.
وی به تشریح برخی از برنامه‌های اجرا شده توسط قرارگاه شهید آوینی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه ذیل ستاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با محوریت جوانان متعهد و جریان حلقه‌های میانی، در صدد پیشنهاد سلسله اقدامات ستادی راهبردی و پشتیبانی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تقویت هویت دینی، ملی و بومی، تحکیم بنیاد خانواده و توجه به موضوعات جوانی جمعیت، توجه به فرهنگ تعاون و اقتصاد محور، اولویت دادن به محتواهای فرهنگی، هنری و قرآنی در فضای مجازی با اولویت دادن به گروه سنی کودکان و نوجوانان، تمرکز و توجه به تحول فرهنگی استان، توجه به مناطق کم برخوردار، تمرکززدایی و برقراری عدالت فرهنگی، تربیت و توانمندسازی هنرمند متعهد و انقلابی همچنین توسعه امنیت پایدار فرهنگ محور شرق و غرب از جمله اولویت های قرارگاه جنگ نرم شهید آوینی است، گفت: با ارائه طرح‌های خلاقانه می‌توان یک تحول فرهنگی جریان‌ساز در استان ایجاد کرد.
آیت الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده معزز ولی فقیه در استان ضمن ارائه نکته نظراتی در راستای بهبود روند کار، عنوان داشت: عملکرد این قرارگاه امیدوار کننده است و جای قدردانی دارد.
در پایان این دیدار، آیت الله عبادی با اهدای لوح تقدیر از خدمات علی فرخنده و اعضای شورای قرارگاه شهید آوینی تقدیر و تشکر کرد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور