#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس ا استان از مردم خواست ،از سفر به استان سیستان و بلوچستان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی بپرهیزند.

شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر شرایط در این استان بسیار بحرانی است مردم از سفر به  سیستان و بلوچستان بپرهیزندگفت: متاسفانه روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان تعداد  هزار و ۲۴۰ نفر مبتلای جدید به کرونا شناسایی شدند که در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و سفر به این استان و حضور در دورهمیها، هفته های آینده شهرهای خراسان جنوبی نیز با افزایش تعداد مبتلایان و قرمز شدن برخی شهرها مواجه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان از سفر به استانهای همچوار که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مخصوصا استان سیستان و بلوچستان جدا خودداری کنند، افزود: در حال حاضر نیز با رنگ بندی جدید شهرستان درمیان از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی برگشت و  تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی را  از ۳ شهر به ۴ شهر استان افزایش دیافت که  این زنگ خطری برای ااستان است..

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس استان  ضمن تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی از مردم خواست تا از سفر های غیرضرور خودداری کنند.