استاندار خراسان جنوبی گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات مطرح شده در دور دوم سفرهای استاندار مربوط به سالن‌های ورزشی، بهسازی جاده و تقویت شبکه‌های برقرسانی بود که بررسی شد.

 در حاشیه سفر به شهرستان قاینات افزود: با توجه به اینکه دور اول سفرهای شهرستانی تمام شده، برای دور دوم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بیشتر در بخش‌ها و روستاها حضور پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در این دور از سفرها اولویت با بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمامی است که در اولویت مطالبات و درخواست‌های مردم قرار دارد.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دور دوم سفرها پنجشنبه گذشته با حضور در مناطق عشایری و روستاهای مرزی شهرستان نهبندان آغاز شد، گفت: برای سفر امروز هم حضور در روستاهای تیغدر، آفریز، شهرک هاشمیه، شاهیک، بیهود، نوغاب حاجی‌آباد، تیغاب و قومنجان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مشکلات عنوان شده در این سفر مربوط به سالن‌های ورزشی، بهسازی جاده، تقویت شبکه‌های برقرسانی و سایر موضوعات بود که بررسی شد.

قناعت گفت: احداث پل شاهیک و ایمن‌سازی ورودی شهر قاین، تکمیل میادین ورودی شهر قاین و میدان ورودی آرین‌شهر هم از پروژه‌هایی است که امروز بازدید شد.

وی افزود: با تصمیماتی که اتخاذ شد، پروژه ایمن‌سازی ورودی شهر قاین و احداث پل شاهیک تا خرداد سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

استاندار خراسان جنوبی درخصوص مطالبه مردم برای تکمیل سالن ورزشی نوغاب حاجی‌آباد هم گفت: برای تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه تصمیم‌گیری شد تا بخشی از دغدغه‌های مردم منطقه مرتفع شود.

وی ادامه داد: بازدید از چند پروژه در شهر اسفدن هم از برنامه‌های این سفر بود.

استاندار خراسان جنوبی صبح پنجشنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و بررسی راهکارهای تسریع اجرای آنها به شهرستان قاینات سفر کرد و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار قاینات، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی وی را در این سفر همراهی کردند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۱۰ کیلومتری بیرجند است

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور