به نام خدا
در جامعه امروزی حمل و نقل به جهت نقشی که در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی مراودات و مناسبت ها دارد، جزء لاینفکی از زندگی به شمار رفته، یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل دستیابی به توسعه همه جانبه و گسترش عدالت اجتماعی محسوب می شود.
بدون تردید نبض توسعه اقتصادی و پویایی در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می تپد که برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاش و تکاپویی فروگذار نکرده اند.
پرواضح است که کارآمدی و توانمندی بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح های توسعه و عمران کشور و بالطبع استان خراسان جنوبی، مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل است.
این جایگاه ارزنده، با عنایت به شرایط خاص استان، قرار گرفتن در مسیر دو کریدور اصلی کشور، داشتن مرز طولانی با افغانستان، همسایگی با ۶ استان صاحب نام، مسافرپذیری به جهت ظرفیت های معدنی، کشاورزی و گردشگری فراوان و از همه مهمتر واقع شدن در گذر اصلی دسترسی هموطنان جنوب و مرکز کشور به آستان مقدس حضرت ثامن الحجج (ع)، بیش از دیگر مناطق حائز اهمیت است، چرا که با وجود بیش از ۴ هزار دستگاه فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی و بالغ بر ۹ هزار راننده زحمتکش، صنعت حمل و نقل می تواند به عنوان زیرساختی مهم، زمینه ساز توسعه همه جانبه در جهت رشد، توسعه و تعالی باشد، و همچنین آسایش و رفاه اجتماعی هم استانی های عزیز را تضمین نماید.
اینجانب ضمن تبریک ۲۶ آذرماه “روز حمل و نقل و رانندگان” به همه هم استانی های عزیز، با استفاده از همین فرصت از زحمات تمامی دست اندکاران و فعالان این عرصه به ویژه همکاران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، راهداران عزیز و رانندگان شریف استان قدردانی کرده از درگاه حضرت باریتعالی برای همگان سلامت و موفقیت مسئلت دارم.