فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: به گفته اهالی روستای دهنو موضوع آسفالت این روستا پس از ۱۰ سال مطالبه و پیگیری طی چهار ماه با کمک بسیج سازندگی خراسان جنوبی افتتاح شد.

سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه راه روستایی دهنو شهرستان نهبندان، اظهار کرد: کار عملیاتی آسفالت راه روستایی دهنو چهار ماه قبل توسط بسیج سازندگی خراسان جنوبی آغاز شد و امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

وی افزود: این جاده فاقد آسفالت مناسب و یکی از مشکلات جدی مردم منطقه بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: به گفته اهالی روستا مردم حدود ۱۰ سال میشود پیگیر آسفالت راه روستایی هستند و به نتیجه نرسیدند که الحمدلله در دولت سیزدهم و با پیگیری هایی که توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان نهبندان انجام شد سرانجام جاده آسفالت و به بهره برداری رسید.

سردار مهدوی عنوان کرد: امیدواریم مردم منطقه از خدمات انجام شده و زیرساختهای فراهم شده نهایت بهره را ببرند.

وی با بیان اینکه جاده قطعا یکی از بحث‌های مهم در توسعه است، اظهار کرد: با ایجاد این جاده بسیاری از خدمات در حوزه سلامت، عمرانی و مسائلی که میتواند به معیشت مردم در روستا کمک کند موثر خواهد بود و ان شاءالله با آسفالت این جاده سایر مشکلات روستا مرتفع شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار دولت و دستگاه های اجرایی در بحث خدمات دهی در عرصه های مختلف به مردم این افتخار را داشته و خواهد داشت.

سردار مهدوی گفت: بحث جاده روستای دهنو که چندین سال مطالبه مردم بود با کمک بسیج و دستگاه های اجرایی انجام شد.

وی افزود: ان شاءالله در سایر مسائل این منطقه بتوانیم با رایزنی هایی که انجام خواهد شد و پیگیری های مسئولان محلی منطقه گامهای خوبی برداریم و در توسعه و پیشرفت منطقه اقدامات خوب و موثری انجام گیرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور