معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخش کشاورزی، عامل پیش برنده ما در افق چشم اندازهای کشور است.

علیرضا عباس زاده، در جشنواره ملی زرشک که در روستای محمد آباد علم شهرستان قائنات برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام استاندار به مردم شهرستان قائنات، اقتصاد را یکی از اصلی‌ترین مسائل کشور عنوان و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی بزرگی که دارد، می تواند عامل پیش برنده ما در افق چشم اندازها باشد.

، وی افزود: برخورداری از رفاه، امنیت غذایی، سلامت و رفع فقر از مؤلفه‌های بزرگ افق چشم انداز کشور است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی از نظر وسعت، سومین استان کشور است، تصریح کرد: ظرفیت های بخش کشاورزی استان برای تبدیل شدن به محور اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.

عباس زاده ادامه داد: از دست دادن فرصت‌ها در گذشته آثار سوئی را برای کشور رقم زده ولی نگاه و اقدام جهادی دولت و مجلس اتفاقات بزرگی را در حوزه‌های اقتصادی بوجود آورده است؛ به واسطه برپایی جشنواره ملی زرشک در شهرستان های استان عملیات اجرایی شهرک بارگاهی زرشک در زیرکوه شروع شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید روحیه امید و نشاط را برای رسیدن به وضع مطلوب در مردم تقویت کنیم، تصریح کرد: باید با ارائه فواید زرشک، این محصول را در دسترس همه مردم ایران قرار دهیم.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور نماینده مردم قاینات و زیرکوه درمجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام