دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از اجرای طرح تبیینی و ابتکاری رواق در استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح نیازمند تامین اعتبار است.

 مجتبی حسین پور عصر جمعه در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید در عرصه تبیین ورود جدی داشته باشیم؛ بیان داشت: خراسان جنوبی یک استان ولایتمدار و انقلابی است.

وی با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بعد از فرمان جهاد تبیین رهبری در قشرهای مختلف به تبیین گری پرداخته است، اظهارکرد: یک طرح ابتکاری را حوزه دانش آموزی با عنوان رواق در دستور کار قرار داده ایم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این طرح برای حدود ۸۰۰ دانش آموز فعالیت های تبیینی خواهیم داشت که زیر نظر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مدیریت می شود.

حسین پور با بیان اینکه پیگیری این طرح در شهرستان ها را نیز مد نظر قرار داده ایم، بیان کرد: . این طرح در قالب قرارگاه شهید آوینی آماده شده و نیاز به تامین اعتبار دارد.

وی بیان داشت: طرح رواق تاکنون نمونه ای در استان نداشته نیاز است این طرح های بصیرت افزا و تربیت کادرهای انقلابی مورد حمایت قرار گیرد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور