– نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روز شنبه با صدور پیامی فرارسیدن سال نو و اعیاد خجسته شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت را تبریک گفت.

 در پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی آمده است: از اینکه نوروز امسال ما محفوف به اعیاد شعبانیه هست و اولین عیدی است که با میلاد مقدس حضرت مهدی صاحب الزمان (ع) تقارن دارد، را انشاالله درک خواهیم کرد.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم با سه بهار روبرو هستیم؛ یکی فروردین ۱۴۰۰، دیگری میلاد پرنور حضرت صاحب الزمان(ع) که امیدواریم به برکت وجود حضرت بقیه الله(ع) مشکلات جامعه ما و مشکلات جامعه جهانی در بهار مهدوی حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه یک بهار سوم هم داریم و آن انتخابات ۱۴۰۰ است که در پیش داریم، مردم ما با صبر انقلابی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتند و از خود هم الحق پایمردی نشان دادند، اضافه کرد: بسیاری از موارد هم متاسفانه رنج‌آور است که مدیریت‌ها کارآمد نبوده و نتیجتاً مردم دچار مشکلات شدند اما این تجربه تلخ می‌تواند میوه شیرین داشته باشد و میوه شیرین آن این است که ببینید مردم عزیز ما با جانشان و فداکاری خود چنین انقلاب عظیمی را ایجاد فرمودند.

وی اظهار داشت: از نظر همه اهل دقت، دوست و دشمن این انقلاب بالا دست ندارد اما یک شرطی دارد، شرط آن این است که در بهار انتخاب مطالعه بیشتر کنند، دقت بیشتر کنند، دور از مسائل احساسی، دور از انواع و اقسام اغراض نفسانی یا تحت تاثیر شدن عوامل ناقص، سرنوشت خود را می خواهند به کسانی یا به فردی واگذار کنند، بسیار خوب، این بهار است، بذر می‌ریزیم، در این بذر آیا بذر شیرین است یا بذر تلخ، چه درختی از آن به عمل خواهد آمد؟

امام جمعه بیرجند افزود: ما نباید فراموش کنیم که مشکلاتی که پیش می‌آید، بله ممکن است ناکارآمدی‌هایی باشد، اما تخم ناکارآمدی را من کاشتم که رأی دادم، به چه کسی رأی دادم؟خوب به هر کسی رأی دادم جمعش می‌کنم، بله کاری که انقلاب برای ما می‌کند این است که نمی‌گذارد ۵۰ سال ناصرالدین شاه هر کاری دلش می خواهد بکند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: هر چهار سال باز اختیار را از دست هر قدرتی باشد می‌گیرد و به دست مردم می‌دهد، تا مردم یک بذر جدید بکارند، یک بهار جدید است، امیدواریم که با دقت، با شایسته سالاری، با مشورت، با تقوا برای خودشان و برای همه شهروندان انتخابی را صورت دهند که بعد از این همه رنج و زحمت‌هایی که تحمل کردند انشاالله راحتی ببینند، هم برای دنیا، هم برای آخرت.

وی افزود: از همه خدمتگزاران صدیق هم تشکر می‌کنم مشکلات پشت سر گذاشته شود، امیدواریم که بیماری‌ها پشت سر گذاشته شود و برای همه خدمتگزاران دعاگو هستیم از جمله خدمتگزارانی که در رعایت امور بهداشت تلاش‌هایی کردن، زحمت‌هایی کشیدند و می‌کشند، انشاالله که آنها هم موفق باشند، مردم ما هم موفق باشند و خدایا چنان کن که پایان کار تو خشنود باشی و ما رستگار.