معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم استان با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند دسیسه‌های آمریکا که با امپراطوری رسانه‌ای خود به‌راه انداخته نمی‌تواند خللی در اراده ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کند.

سید محمدرضا طالبی، امروز جمعه با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم دین‌مدار، ولایت‌مدار و انقلابی خراسان جنوبی سیزدهم آبان‌ ۱۴۰۱ با انسجام کامل و حضور پرشور و به‌موقع و زمان‌شناسی دقیق خود در راهپیمایی شرکت کردند.

وی افزود: مردم در این راهپیمایی شرکت کردند تا این را به استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار و صهیونیست اعلام کنند که ما مدافع  نظام و انقلاب خود هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تفاوت راهپیمایی ۱۳ آبان‌ با سال‌های دیگر در این است که امسال استکبار جهانی با تمام توان و قدرتش به میدان آمد که به نوعی بتواند ضربه مهلکی به زعم باطل خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

طالبی یادآور شد: دسیسه‌های آمریکا که با امپراطوری رسانه‌ای خود به‌راه انداخته نمی‌تواند خللی در اراده مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور