امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز گفت: مجموعه قرارگاه پدافند هوایی متشکل از عزیزان سپاه و ارتش در کنار هم به وظیفه خطیر حراست از امنیت مرزهای هوایی کشور مشغول هستند و امنیت هوایی کشور مرهون زحمات همه دلاوران پدافند هوایی است.

 امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور در دیدار با سردارسرتیپ دوم قاسمی  فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی، با تاکید بر وحدت و همدلی بین سپاه و ارتش گفت: یکی از اقدامات مهم ارتش، مردم‍یاری است، سپاه نیز به عنوان یک پشتوانه مردمی ذخیره امن و مهم، هر جا که لازم بوده، برادران سپاه حضور پررنگی داشته‍اند.

امیر سرتیپ ارسلان پرویز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم عزیز ما  قدردان زحمات مجموعه پدافند هوایی کشورهستند. الحمدالله در حال حاضر مجموعه قرارگاه پدافند هوایی متشکل از عزیزان سپاه و ارتش در کنار هم به وظیفه خطیر حراست از امنیت مرزهای هوایی کشور مشغول هستند و امنیت هوایی  کشور مرهون زحمات همه دلاوران پدافند هوایی است.

سردار قاسمی نیز با اشاره به شعار ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی گفت: هدف همه ما خدمت به مردم است و نیروهای مسلح در همه عرصه های لازم همچون پیشگیری از بیماری منحوس کرونا ورود کرده و خدمتگزار مردم هستند.

وی افزود: وحدت و همدلی نیروهای مسلح از برکات انقلاب است و همواره نیروهای مسلح باید با همدلی و وحدت خود مشت محکمی بر دهان تفرقه افکنان بزنند. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری پدافند هوایی همواره در حفظ و صیانت از مرزهای هوایی کشور در خط مقدم جبهه است.