#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: امنیت شغلی و ایمنی در محیط کار کارگران، از خط قرمزهای سرمایه گذاری در استان است.
اشرفی با تأکید بر این مطلب در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری پارت گوال خاطرنشان کرد: امنیت شغلی و ایمنی در محیط کار، تداوم رونق تولید را به همراه دارد، به همین جهت تأکید می شود که مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.
?وی بابیان این که در حوزه معدن، پتانسیل و ظرفیت های بسیار زیادی در استان وجود دارد، تصریح نمود: تنوع ذخایر و تعدد معادن، فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری در حوزه معدن می باشد.
?معاون استاندار بر سرمایه گذاری در حوزه فرآوری مواد معدنی و توسعه صنایع معدنی تأکید نمود و اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران به ویژه در حوزه معدن از اولویت های ما در خراسان جنوبی است.
?اشرفی متذکر شد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همراهی و حمایت از سرمایه گذاران و طرح های سرمایه گذاری با صرفه و صلاح استان می باشند.
?وی،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت را مکلف نمود ضمن احصای مشکلات شرکت پارت گوال، در اسرع وقت نسبت به برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل این مسایل اقدام نماید.
?مدیرعامل شرکت پارت پوال نیز در ادامه ضمن تشکر از معاون استاندار، مشکلات حوزه سرمایه گذاری معدن را بر شمرد و خواستار حمایت مسئولین امر از سرمایه گداران این حوزه شد.
?شایان ذکر است؛ شرکت پارت گوال سهامدار اصلی معدن مس قلعه زری و سرمایه گذار در چند واحد معدنی دیگر در استان می باشد.